یادداشت های طلبه تهرانی

❤ افتخارم این است که یک ایرانی ام اما... بیش از آن افتخارم این است که برای حفاظت از اسلام خویش میکوشم... ❤

یادداشت های طلبه تهرانی

❤ افتخارم این است که یک ایرانی ام اما... بیش از آن افتخارم این است که برای حفاظت از اسلام خویش میکوشم... ❤

یادداشت های طلبه تهرانی

ما ساکن کربلای ایران هستیم
مستاجر سالار شهیدان(ع) هستیم
با روضه ی ارباب انیسیم تا حشر
گریان شده ی قبله تهران* هستیم

ما همان نسل جوانیم که ثابت کــردیم
در ره عشق جگــــر دار تر از صد مردیــم
هر زمان یاد خمینی در سر ما افتـد
دور سیـد علی خــامنــه ای میگــردیم

* مقصود حضرت شاه عبد العظیم حسنی(ع) نائب امـــام نـــــقــــی(ع)❤ در تهران است...

+ "" برای دیدن پست های قبلیمون به آرشیو مطالب سر بزنین ""

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم بزرگواران. امروزه برخی اتفاقات در سطح جامعه رخ داده که دل هر ایرانی که نسبت به جامعه اسلامی ایران و ارزش های آن و... غیرت دارد را به درد می آورد اینجانب به شخصه بحمد الله از همین اشخاصی هستم که حقیقتا از برخی اتفاقات جامعه امروزی بشدت ناراحت شده ام که البته قصد نوشتن مطلبی در آن رابطه را داشتم که به این دست نوشته استاد عزیزم حجة الاسلام والمسلمین هادی فلاح همدانی بر خوردم و فرمایشات استاد را بر عرایض خویش ترجیح دادم تا که مفید باشد ان شاء الله تعالی.

طلبه سید


آقای رئیس جمهور رفاه احتمالی با ذلت را نمی خواهیم!

"یادداشت های طلبه سید" : حجت الاسلام هادی فلاح همدانی/ وقتی تصاویر پلمپ شدن نطنز و فردو را دیدم غم بزرگی درونم را فرا گرفت طوری که از دیدن تصاویر شهدای هسته ای هم اینطور نشده بودم.حال چند کلامی حرف دل بود که نتوانستم نگویم و هدف صرفا تخلیه روحی و تذکر است.

جناب رئیس جمهورحیف کشور ایران و مردم و رهبر عزیز ما نبود که عمری مقتدرانه در مقابل زیادی خواهی های غرب ایستاده بودند حال اینگونه ذلیل و خوار کردید؟
این آن کلیدی بود که قول داده بودید و در تصاویر انتخاباتی همیشه در دستانتان بود؟که البته بنظرم جزء سبک کردن خودتان و لباس مقدس روحانیت چیزی نداشت.
مگر شهدای هسته ای ما جان خود را ندادند تا به این مرحله رسیدیم؟ چگونه میخواهید فردای قیامت جواب خون آنها را بدهید؟

اگر از گریه های تنهایی و بی پدری آرمیتا و علیرضا هراسی ندارید،از شب اول قبر و سوال و جواب نکیر و منکر بترسید،از پل صراط بترسید،آنجا باید جوابگوی ما و ملتمان باشید آنجا دیگر مجالی برای مغالطه نخواهید داشت.
جناب رئیس جمهور نمیدانم رفاه دنیایی برای شما چقدر ارزشمند است اما ما همچون حسین بن علی علیه السلام آموختیم  در مقابل دشمن مرگ بهتر و عزتمندتر است از زندگی با ذلت.آیا امام ما نمی توانست کوتاه بیاید و شما توانستید؟پس کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا چه خواهد شد؟
اینجا که خوب کوتاه آمدید و حقمان را ضایع کردید اما در ادامه چی؟ آیا فکر نکردید غرب به همین ها اکتفا نمی کند؟حال که خوب توانست سوارمان شود مشتری خواهد شد و رها نمی کند
آیا واقعا گوشت و نان ارزش این ذلت را داشت؟آیا سکه و طلا و ارز قیمتش پایین بیاید مشکلات کاملا حل خواهد شد؟
آقای رئیس جمهور رهبر با این اختیار دادن به شما و تیم هسته ای تان خواستند بفهمانند که به این ظالمان بد صفت اعتمادی نیست که خود هم در جریان توافقات دیدید.پس توبه کنید و بازگردید و آزادمردی و زندگی با شرف را به ذلت و خواری نفروشید.

ما از این عمل شما برائت می جوییم و امیدواریم خدا از تقصیراتمان بگذرد.
نمیدانم رهبرم الان در چه حالیست آیا شب ها خواب دارند یا نه،اما یقینا منتظر بیداری و بصیرت ما هستند.منتظر بپاخواستن مراجع و روحانیت هستند.
ای مراجع عزیز و دوستان طلبه رهبری الان به عمارها نیاز دارد،نباید غفلت کنیم به فاجعه ی ملی نزدیک شده ایم،اگر الان به فکر نباشیم، فردا بخاطر ظلم هایی که بر سر مردم ایجاد می شود، همین مردم، ما و بانیان و همراهان فاجعه را از سوراخ های اختفا بیرون می کشند و ... آیندگان از تقصیرات گذشتگان نمیگذرند این را بدانیم.
بیاییم به ندای هل من ناصر ینصرنی رهبری لبیک بگوییم تا فردا در مقابل امام زمانمان(عج)شرمنده نشویم.

طلبه پاسخگو

اول بهمن سال نود و دو.
قم مقدسه.

  • ۹۲/۱۱/۰۳
  • طلبه سید

نظرات (۵)

علیکم السلام .الحق که حرف دل مارو زدی
پاسخ:
سلام علیکم و تشکر از شما
  • روح الله حسنی
  • سلام علیکم . یه عده میگن کشور رو به دو دسته تقسیم نکنید با انتقاد . خدایا چی بگیم .اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم"
    پاسخ:
    سلام علیکم از نظرتان متشکرم.
  • زهرا صمیمی نژاد
  • طیب الله انفسکم.
    خدا ظهور حضرت ولی عصر رو نزدیک کنه... ترس از این میره که مملکت کارش به جایی برسه که یا جنگ تمام عیار داخلی شه و خدای ناکرده باز عاشورا به پا شه و حضرت امام خامنه ای قیام حسینی کنه و یا امام زمان بیاد...
    خدا نکنه اسلام سیلی بخوره!!
    پاسخ:
    نه ان شاءالله به اذن الله عاشورایی دیگر به پا نخواهد شد, اسلام هم سیلی نخواهد خورد...
    ان شاءالله با راهبری های امام خامنه ای و همراهی مردم و دولتمردان صالح مملکت اسلامی را آباد و برای ظهور امام زمان(عج) آماده خواهیم کرد...
    انتقادات برای یافتن عیب ها و برطرف کردنشان است اگر به آنها بها دهند...
  • زهرا صمیمی نژاد
  • امید چیزه خووبیه!!
    ولی من هرچی می خوام دلمو صاف کنم باز یه مشکلی پیش میارن .....!
    ان شالله که اینطور باشه که شما می فرمایید.
    ومن الله توفیق
    بی شک راهی که آقای رئیس جمهور در زمینه هسته ای در پیش گرفته اند راه غلطیست، ولی تنها دل گرمی ما مثل همیشه "امام خامنه ایست" که فرمودند خوشبین نیستند به ماکرات ولی انشااله ضرر نمی کنیم.
    یک نکته درِ گوشی:
    یادمان باشد عمار رهبر باشیم،امروز اگر رهبری در بحث هسته ای امثال ظریف را "فرزند انقلاب" خطب می کند،یادمان باشد که فرزندان انقلاب الزاما "فرزندان انقلابی" نیستند، امروز دوباره در بحث هسته ای که آرمانهای انقلابمان متوجه هسته ایست باید روشنگری صورت بگیرد،باید طلبه و دانشجوی انقلابی دست در دست هم دهیم و به افشاگری در بحث هسته ای بپردازیم،باید مردم بدانند در توافق 6 ماهه دولت روحانی چه ذلتی را به جان خرید که پای نظام هم نوشته شد،  اگر الان در مردم بصیرت در موضوع هسته ای و سیاستهای جارجی دولت به قدر کافی وجود داشت شاید رهبری مجبور به سکوت در بحث هسته ای نبود...

    برای خواندن "افشاگری توافق 6ماهه هسته ای از زبان نبویان " به این آدرس مراجعه نمایید:http://trebun.mihanblog.com/post/55
    پاسخ:
    ممنونم از نظرتون آقا صادق... حتما سر خواهم زد...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی